rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 12 282   |   Dodanych dzisiaj: 495

Sprzedaż i Transport Wszelakich Mat ...

Sprzedaż i Transport Wszelakich Mat ...
Witam, zajmujemy się sprzedaż± jak i transportem wszelkiego rodzaju kruszyw! Posiadamy wieloletnie do¶wiadczenie w tej branży. Zaufało nam sporo osób prywatnych jak i firm. Do każd ...

PRACA W DOMU PRZY KO ...

CENA:
4500


Zobacz

Toyota Auris 2017, 1 ...

CENA:
44800


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 452 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Doł±cz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Renomowana instytucja szkoleniowa, działaj±ca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspieraj±cym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętno¶ci i zdobywać cenne do¶wiadczenie? Czekamy wła¶nie na Ciebie! Zakres obowi±zków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bież±cych firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drog± telefoniczn± i mailow± Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesi±ce). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwo¶ć rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony do¶wiadczonego zespołu. - Przyjazn± atmosferę pracy, ukierunkowan± na wspólne osi±ganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z do¶wiadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukaj±cych pracy na stałe. Jak aplikować? Prze¶lij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to wła¶nie Ty jeste¶ idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabiln± pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

W zwi±zku z dynamicznym rozwojem firmy, szukam kandydata na stanowisko Kierownika Robót (również bez uprawnień) lub Majstra. Zależy mi na osobie z do¶wiadczeniem w branży budowlanej, z ukierunkowaniem na branżę drogow±. W chwili obecnej prowadzimy roboty głównie przy pracach brukarskich. Szukam osoby która podejmie odpowiedzialno¶ć za prowadzenie całej ekipy brukarzy oraz będzie czuwać nad poprawno¶ci± wykonywanych robót z projektem i sztuk± budowlan±. Nie wymagane s± uprawnienia, ani studia. Najważniejsz± cech± będzie umiejętno¶ć prowadzenia zespołu, znajomo¶ć branży budowlanej oraz dokładno¶ć. Stawka do ustalenia podczas rozmowy. Form± zatrudnienia umowa o pracę lub B2B (do wyboru przez kandydata). Zainteresowane osoby, proszę o przesłanie CV na maila: [użyj formularza kontaktowego] *praca na terenie Rzeszowa/Tyczyna/Dynowa (w zależno¶ci od budowy)

Dodane : 2025-05-21 17:19 + czytaj więcej

Czy wiesz, że nawet umowa o pracę nie gwarantuje bezpieczeństwa? Niezależnie od wieku czy do¶wiadczenia - w dzisiejszych czasach każdy może zostać zaskoczony zmianami. Dlatego warto już dzi¶! Otwórz sobie drzwi do dodatkowego Ľródła dochodu i zbuduj finansowe zaplecze na przyszło¶ć! Doł±cz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i zacznij pisać swoj± zawodow± historię! Co oferujemy? - Możliwo¶ć awansu - zacznij od stanowiska doradcy, a z czasem rozwijaj swoj± karierę w branży finansowej! - Elastyczn± współpracę - umowa B2B lub zlecenie, idealna dla osób, które chc± ł±czyć pracę z innymi aktywno¶ciami (np. etatem, własn± działalno¶ci±, wynagrodzenie prowizyjne). - Pracę hybrydow± - większo¶ć zadań wykonujesz zdalnie, a w biurze pojawiasz się tylko raz na jaki¶ czas (np. na spotkania zespołowe lub szkolenia). - Niezależno¶ć i wysokie zarobki - sam decydujesz, jak budujesz swoj± bazę klientów i ile chcesz zarabiać. - Wsparcie mentora - każdy otrzyma indywidualnego opiekuna, który pomoże wdrożyć się w obowi±zki. - Bezpieczeństwo w niepewnych czasach - nie polegaj tylko na jednym Ľródle dochodu. Daj sobie szansę na stabiln± przyszło¶ć! Twoje zadania: - Pozyskiwanie klientów i budowanie własnej bazy kontaktów. - Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów finansowych. - Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji oraz dbanie o długoterminowe relacje. Szukamy osób, które: - S± ambitne, zdyscyplinowane i pełne pasji - nie boj± się wyzwań! - Maj± ¶r

Dodane : 2025-05-21 17:17 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: - Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe w tym głównie elektryczne i fotowoltaiczne): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urz±dzeń i innych zwi±zanych z budow±, przygotowywanie harmonogramu prac - Bezpo¶redni kontakt z Zamawiaj±cym w zakresie realizacji umowy - Współpraca z Nadzorem Inwestora - Odpowiedzialno¶ć za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych - Prowadzenie dokumentacji budowy - Kontrola kosztów cało¶ci kontraktu z Zamawiaj±cym - Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót– przedstawienie finalnych ofert do akceptacji - Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami - Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie (w tym zgodnie z zasadami BHP), - Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiaj±cym oraz Podwykonawcami - Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców - Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych i raportów do przełożonego Wymagania: - Wykształcenie w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym - Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Do¶wiadczenie koordynowania robót budowlanych oraz współpracy z podwykonawcami - Samodzielno¶ć i odpowiedzialno¶ć w działaniu - Znajomo¶ć obsługi AutoCad - Prawo jazdy kat. B - Umiejętno¶ć analizy dokumentacji technicznych - Znajomo¶ć pakietu MS Office - Gotowo¶ć do kilkudniowej delegacji w tygodniu na terenie Polski - Komunikatywno¶ć i z

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Zakres obowi±zków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarz±du oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarz±dzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bież±ca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie wła¶ciwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarz±d Archiwizacja i dbanie o porz±dek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarz±d Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarz±du i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarz±dzenia etc.) we współpracy z Radc± Prawnym Obsługa posiedzeń Zarz±du, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa poł±czeń telefonicznych i urz±dzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętno¶ć tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętno¶ć samodzielnej pracy pod presj± czasu, w tym rozwi±zywania problemów Dokładno¶ć i uporz±dkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolno¶ci organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Poszukujemy rejestratorki medycznej Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - nowoczesne narzędzia pracy - wsparcie podczas wdrożenia - praca w miłej atmosferze i zgranym zespole - możliwo¶ć rozwoju Zakres obowi±zków: - przeprowadzenie nowego pacjenta przez proces rejestracji - koordynowanie planów leczenia - koordynowanie prac protetycznych - prowadzenie social mediów Oczekujemy: - do¶wiadczenie zawodowe lub chęć przyuczenia - wysoka kultura osobista - dyspozycyjno¶ć i zaangażowania Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem na adres mailowy gabinetu wraz z klauzul± o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Doł±cz do zespołu w Głogowie Małopolskim! Poszukujemy Montera Konstrukcji Aluminiowych Lokalizacja: Głogów Małopolski System pracy: 2 zmiany (6:30-14:30, 14:30-22:30) Oferujemy Ci: Umowę o pracę tymczasow± Realn± możliwo¶ć długofalowej współpracy Wynagrodzenie dostosowane do do¶wiadczenia i kompetencji Premie: absencyjn±, lojalno¶ciow± oraz uznaniow± Pakiet benefitów Twoje zadania: Montaż konstrukcji aluminiowych zgodnie z harmonogramem Realizacja procesu produkcji stolarki aluminiowej Współpraca z liderem i zespołem Dbało¶ć o jako¶ć produktów Przestrzeganie norm BHP i procedur wewnętrznych Poszukujemy kandydatów z: Do¶wiadczeniem na podobnym stanowisku (mile widziane w branży stolarki okiennej) Znajomo¶ci± procesów produkcyjnych Zdolno¶ciami manualnymi Umiejętno¶ci± czytania rysunku technicznego i obsługi przyrz±dów pomiarowych Je¶li chcesz doł±czyć do zespołu, wy¶lij swoje CV i zacznij now± pracę już dzi¶! Czekamy na Ciebie!

Dodane : 2025-05-21 14:35 + czytaj więcej

cena: 50000 zł
Zatrudnię mechanika samochodowego w Rzeszowie tel. 692 162 093

Dodane : 2025-05-21 13:32 + czytaj więcej

Nowo powstaj±cy salon optyczny zatrudni: **Stanowisko:** Optyk okularowy **Miejsce pracy:** RZESZÓW **Forma zatrudnienia:** Umowa o pracę / Umowa zlecenie / B2B **Wymiar czasu pracy:** Pełny etat / Czę¶ć etatu --- Zakres obowi±zków: * Montaż soczewek okularowych do opraw (szlifowanie, centrowanie, dopasowanie). * Obróbka i osadzanie soczewek jedno- i wieloogniskowych, w tym progresywnych. * Drobne naprawy i serwis opraw okularowych. * Weryfikacja jako¶ci wykonanych prac zgodnie ze standardami optycznymi. * Współpraca z optometryst± i doradcami klienta w zakresie realizacji recept. * Dbanie o porz±dek i prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego (laboratorium). --- Wymagania: * Do¶wiadczenie w pracy na stanowisku optyka okularowego * Znajomo¶ć procesu montażu i obróbki soczewek okularowych. * Precyzja, samodzielno¶ć i dobra organizacja pracy. * Mile widziane: wykształcenie kierunkowe --- Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym gabinecie optyczno-okulistycznym. * Pracę w zespole z do¶wiadczeniem i pasj± do optyki. * Dostęp do wysokiej klasy sprzętu i nowoczesnego laboratorium. * Możliwo¶ć rozwoju i szkoleń branżowych. * Rabaty pracownicze na produkty optyczne. --- **Zgłoszenia (CV + krótki list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-21 13:17 + czytaj więcej

JESTE¦MY FUNDACJˇ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawno¶ciami. Od 30 lat z pasj± i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspieraj± osoby z niepełnosprawno¶ciami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Nasz± misję i cele realizujemy w oparciu o warto¶ci, które wyznaczaj± standardy naszej pracy. To one s± fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sze¶ciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, maj±cych na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawno¶ciami, zarz±dzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Doł±cz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Doł±czaj±c do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawno¶ci±, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętno¶ci społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych zwi±zanych z niepełnosp

Dodane : 2025-05-21 12:20 + czytaj więcej

Specjalista ds. sprzedaży energii elektrycznej i gazu Miejsce pracy: praca zdalna + wizyty u klientów na terenie woj. podkarpackiego Forma współpracy: B2B Zakres obowi±zków: - Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego - Negocjowanie warunków umów oraz ich finalizacja - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Monitorowanie rynku energetycznego i aktualnych trendów w branży - Tworzenie strategii sprzedażowych - Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje klientów - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w¶ród Klientów Nasze wymagania: - Prawo jazdy kat. B. - Wysoka kultura osobista, komunikatywno¶ć - Umiejętno¶ć prowadzenia rozmów z wła¶cicielami firm lub osobami decyzyjnymi po stronie klienta - Samodzielno¶ć w organizacji pracy, systematyczno¶ć - Umiejętno¶ci korzystania z narzędzi online - Mile widziane do¶wiadczenia w sprzedaży B2B - Dodatkowym atutem będzie znajomo¶ć rynku energii elektrycznej i gazu oraz umiejętno¶ć zidentyfikowania potrzeb klienta w obszarze tych usług Zależy nam na współpracy z osob±, która rozumie sprzedaż doradcz± i potrafi samodzielnie prowadzić klienta przez cały proces od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy. Oferujemy: - Szkolenie branżowe - Wsparcie do¶wiadczonych handlowców - Dowolno¶ć w wyborze metod dotarcia do klientów - Nienormowany czas pracy, to ty decydujesz ile czasu po¶więcasz na swoj± pracę - Możliwo¶ć samodzielnego planowania działań - Przejrzysty system wynagrodzeń prowizy

Dodane : 2025-05-21 11:28 + czytaj więcej

Zatrudnię blacharza dekarza lub osobę do przyuczenia. Znajomo¶ć el narzędzi i prawo jazdy kat b. Osoba nie boj±ca się wysokosci. Praca od zaraz. Od pon do pi±tku. Wypłaty co tydzień.

Dodane : 2025-05-21 11:14 + czytaj więcej

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw płac Miejsce pracy: Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7 Zakres obowi±zków: Kompleksowa obsługa płacowa Podkarpackiego Centrum Nauki „Łukasiewicz”, w szczególno¶ci: naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych ¶wiadczeń zwi±zanych z prac±; sporz±dzanie list płac; naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy; obliczanie wpłat na PFRON i sporz±dzanie deklaracji w tym zakresie; rozliczanie umów cywilnoprawnych; prowadzenie i obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych; sporz±dzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS; sporz±dzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego; przygotowywanie dokumentów niezbędnych do sporz±dzania planów finansowych; sporz±dzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń do GUS oraz dla potrzeb organizatora. Wymagania: wykształcenie co najmniej ¶rednie ekonomiczne lub pokrewne i 3 lata stażu pracy, do¶wiadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie naliczania wynagrodzeń (mile widziane w instytucji kultury lub innej instytucji finansów publicznych), praktyczna znajomo¶ć programu PŁATNIK, PUE ZUS oraz pakietu MS Office, znajomo¶ć przepisów dotycz±cych ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, pracowniczych planów kapitałowych w stopniu pozwalaj±cym na samodzieln± pracę, umiejętno¶ć pracy w zespol

Dodane : 2025-05-21 09:45 + czytaj więcej

Hipermarket e.Leclerc w Rzeszowie szuka osób do pracy na następuj±ce stanowiska: 1. SPRZEDAWCA (DZIAŁ WĘDLINY/GARMAŻ) 2. PIEKARZ 3. MAGAZYNIER (MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZEK WIDŁOWY) 4. PRACOWNIK HALI (DZIAŁ OGRÓD/SEZON) OFERUJEMY: -umowę o pracę -pełen etat -terminowo wypłacane wynagrodzenie -możliwo¶ć premii Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres: [użyj formularza kontaktowego] lub o składanie podań osobi¶cie w dziale kadr od poniedziałku do czwartku między g. 8:00 a 16:00 W razie pytań prosimy o kontakt z działem kadr tel: 17 865 57 05 poniedziałek-czwartek w godzinach 8:00-16:00

Dodane : 2025-05-21 09:13 + czytaj więcej

Dzień dobry Szukamy kierowcy kraj nie kurierka Baza Jasionka szukamy kierowcy z okolicy Zapraszam do kontaktu 502 430 290

Dodane : 2025-05-21 08:28 + czytaj więcej

Strona 10 z 31
zamknij
Zamknij